top of page

MANDAGENS ØNSKELISTE // LIDT OM LÆKKERT HYGGETØJ OG HVORFOR DANSKERNE SKAL STOPPE MED AT BROKKE SIG

  • 8. jan. 2018
  • 1 min læsning










Forleden skrudede jeg helt op for vores aircondition, så her blev koldt nok til at jeg kunne ligge på sofaen og se film med min dyne, og i morges tog jeg mig selv i at nyde, at det for engangskyld var gråvejr. Det er en ret vild oplevelse, at mærke hvordan ens præferencer ændre sig i takt med, at ens omgivelser har ændret sig.

Pludselig er det ikke solrige sommerdage jeg længes efter, for dem har jeg hver dag. I stedet er det de køligere mørke dage, hvor man kan drikke varm kakao og putte sig i et lækkert sæt hyggetøj, som jeg længes efter. Jeg tror ikke, at vi skal brokke os så meget over vejret i Danmark. Faktisk er vi danskere ret heldige, at have fire årstider og et vejr der skifter. Vi har det hele. – og hvis vi ikke synes at sommervejret er tilfredsstillende, så lever vi faktisk et ret velstillet samfund, hvor langt de fleste har mulighed for at pakke kufferten og rejse syd på.

I dag har jeg samlet lidt hyggetøj, som forhåbenligt kan få jer blødere, varmere og hyggeligere gennem de kolde danske vintermåneder. Husk at nyd dem! 🙂

Kommentarer


bottom of page